گارانتی باتری اطلس سپاهان باتری:
گارانتی باتریهای سپاهان باتری 16 ماهه است که بعد از فعال سازی هوشمند، گارانتی از طریق مشتری فعال میشود.
نحوه نوشتاری تاریخ بر روی باتریها به صورت ۹ و ۱۹۵ است یعنی روز ۱۹۵از سال ۹۹ که میشود 99.07.09 و این باتری تا تاریخ 1400.11.09 دارای گارانتی خدمات این شرکت میباشد.
مشتری در ابتدای خرید خود ملزم به فعال سازی گارانتی باتری خریداری شده از طریق سامانههای ارائه شده شرکت سپاهان باتری است.
نحوه فعالسازی گارانتی برند اطلس سپاهان باتری
استعلام گارانتی الکتریکی باتریهای سپاهان باتری به چند روش زیر صورت میگیرد:1- ابتدا می توانید با شماره گیری ۳۷۶۰۷۴۴۶-۰۳۱ به تلفن گویا شرکت وصل شده و اطلاعات گارانتی باتری خود را از طریق بارکد درج شده روی باتری دریافت نمایید.
2- نصب برنامه سپاهان باتری بر روی تلفن همراه و درج اطلاعات خود برای دریافت گارانتی.
راهنمای نصب اپلیکیشن همیار سپاهان باتری: بعد از دانلود اپلیکیشن از سایت سپاهان باتری و نصب آن، در قسمت مشاهده گارانتی ،کد درج شده روی باتری را در کادر وارد کرده و دکمه ارسال را میزنید تا اطلاعات باتری برای شما نمایش داده شود.
3- شما میتوانید از طریق سایت سپاهان باتری اطلاعات برگه هوشمند گارانتی خود را چک کنید و از طریق لینک زیر برای فعال سازی گارانتی باتری خود اقدام کنید.
4- تماس با کارشناسان واحد صدای مشتری به شماره ۳۵۰۶۲-۰۲۱ و ارائه اطلاعات مورد نیاز و فعال سازی گارانتی سپاهان باتری.
5- روش دیگر فعال سازی گارانتی باتری استفاده از سامانه پیامک کوتاه به شماره ۲۰۰۰۳۷۳۹ است که ابتدا در متن پیام شماره ۲۱۱ را نوشته بعد سریال باتری و در اخر پلاک خودرو را یادداشت کرده و ارسال میکنید.
برای فعالسازی گارانتی باتری به این صورت اقدام کنید : شماره پلاک خودرو*سریال باطری*۲۱۱ (از چپ به راست)
لطفا ترتیب وارد کردن شماره پلاک خودرو را رعایت فرمایید.
تذکر: برای واردکردن حرف پلاک، زبان فارسی یا اینگلیسی تفاوتی ندارد(ترجیحا از حروف انگلیسی استفاده شود.)
توجه: پاسخ فعالسازی شما از طریق پیامک ارسال میگردد.
نحوه استعلام گارانتی برند اطلس سپاهان باتری
1. نصب اپلیکیشن سپاهان باتری بر روی تلفن همراه و درج سریال باتری.
راهنمای نصب: بعد از دانلود اپلیکیشن از سایت سپاهان باتری و نصب آن، در قسمت استعلام گارانتی
- شماره سریال حک شده بر روی بدنه باتری را وارد نمایید.
یا - با استفاده از دکمه بارکدخوان، گارانتی باتری خود را استعلام بگیرید.
3. جهت استعلام ضوابط و شرایط گارانتی کالا و همچنین استعلام اصالت کالا بر اساس شناسه رهگیری و مشاهده اطلاعات نمایندگیهای مجاز ارائه خدمات در سراسر کشور به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir مراجعه نمایید.
مواردی که شامل گارانتی نمیشوند:
1-شکستگی یا دفرمگی باتری
2-هرگونه دستکاری ظاهری باتری
3-سولفاته شدن باتری
4-استفاده از آبهای مقطر و افزودنیهای غیر استاندارد و هرگونه اسید
5-صدمات وارد شده به قطبهای باتری ناشی از عدم نصب کانکتورها یا اتصال کوتاه بین دو قطب باتری
6-صدمات ناشی از عدم کارکرد صحیح سیستم برق خودرو اعم از آفتاب ،دینام و استفاده از باتری نامناسب با سیستم برق خودرو
7-باتری خشک غیر سیلد
نکات تکمیلی
- در صورت عدم فعالسازی باتری در مدت زمان گارانتی اولیه، گارانتی تکمیلی به محصول تعلق نخواهد گرفت.
- لطفا در ورود اطلاعات شماره همراه در زمان فعال سازی دقت فرمایید زیرا یکسان بودن شماره همراه مصرف کننده در زمان فعالسازی و در هنگام استفاده از خدمات گارانتی الزامی میباشد.
- در صورتیکه محصول مشمول ماندگاری در محل مشتری (توزیع کننده) گردد، کارخانه تعهدی در قبال مدت زمان طی شده از گارانتی محصول ندارد.
- جهت فعال شدن مدت زمان کامل گارانتی محصول، حتما پس از خریداری باتری، عملیات فعالساری گارانتی را مطابق دستورالعمل انجام دهید.
- اطلاعرسانی به مصرفکننده در خصوص وضعیت گارانتی محصول بصورت پیامکی و به شماره همراه مصرف کننده ثبت شده در سیستم انجام خواهد شد.
- تعداد دفعات تعویض باتری در مدت زمان گارانتی محصول دو مرتبه میباشد.